Körtkortet! Here I come!! ;)

Har ju börjat lite smått med den låånga vägen mot körkortet nu..
Går på teorikurser och läser lite pärmar och sånt, men idag hade jag min första "Körning"
Det gick väl ganska bra! Fick order om att göra en åtta, av typ 4 försök klarade
jag det en gång! Haha! Tror min handledare fick sig ett gott skratt iallafall!  xD
Det bjuder jag på!!  ;) Men det är väl bara att gnata så sitter det i ryggmärgen sen! (a)
Har t.o.m bokat uppskrivning den 28:e Augsti så jag har lite press på mig!
Men det ska la gå bra tror jag! Ska ju tänka positivt  ^^


Kommentarer
Postat av: madde

skulle du göra en åtta i backning eller? :)

2008-06-24 @ 15:30:59
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0